Followers

Friday, April 29, 2011

Tonight dinner wif Cik Joe..Tomorrow morning....balek kampung...=)




Salam Jumaat semua....
mesti mood bekerja xde kan?
yela sok cuti sampai isnin..so mood cuti da dtg dah..hehehehe..

Mesti korang da planning mcm2 kan cuti ni..nk wtpe..gi mana...
huhuh...
Aku pulak esok pagi hari Sabtu balik kampung kat Johor..
gi kenduri kahwin...
Ikotkan hati malas jer nak pergi..tapi kene juga pergi..sebabnya aku kene jadi driver ayah aku..
lagi pun aku da lama xbalek..hehe
huhuh...so..2 hari la aku balek kampung sampai hari Ahad..
Sambil balik kampung..sambil tu nak singgah Air Hitam, Johor..
nak tengok2 souvenir utk kahwin nanti..

2 hari takde ni..tinggal lah cik joe sendiri..huhuh..
Ikotkan esok dia off..tapi xdapat lah nak ngedate ngn dia..sebab aku takde.. =(
Awal2 lagi aku dah pesan kat dia..(I xde..U jangan nak macam2 yeh..)
heheeh...HARUS la pesan...
dia tau aku xde..mula la dia meroyan sana sini...huh..2 yg xsuke..
tapi dia cakap ape au..(I kerja la U....)
Kalau kerja aku xkesah..tapi kalau tak tu...mesti dia merayap la...
tau sangat perangai dia nie..hehe



Tapi..its ok..malam nie cik joe ajak pergi dinner..
Walaupun malam nie dia kerja pukul 12.00 tengah malam..
Ada masa sebelum tu boleh la kiteorang gi dinner..
xtau lagi nak dinner ke mana...
maybe nak makan western food or arabian food..
nth lah..tengok dulu lar selera tekak ni nak makan apa..hehehe...
Dinner je lah mampu malam nie..nak keluar jalan2 xsempat....huh







No comments: