Followers

Thursday, April 14, 2011

Esok saya MC..bukan MC saket...tapi MC nak pergi shopping!!!yeay...!

                       Selamat tengah hari semua...  da lunch ke belom???
eh mesti la da lunch kan..da kul 2 lebih pn...heheeh..(ape la ko ni aeen..haish..)

aku baru je balek lunch nie..
lunch kat rumah jer..jimat..heheh..
lagi pun ofis dgn rumah xla jaoh...10 minit jer...
kalo jerit dari rumah pn boleh dgr....(hahahah...tipu je ko ni aeen oi..)

Hari ni last day aku kerja utk minggu nie...
sebabnya..
esok aku MC....hahahahaha...

bengong kan..hehe..
aku MC bukan sebab MC saket...
tp MC nak pergi shopping...:p


bukan salah aku yeh nk MC..
tapi ayah dgn kakak aku yg suruh aku MC...salah kan dorang..huhu..

Actually besok nak pergi beli kain utk baju nikah utk aku dan cik joe..
dalam entry hari 2..aku ade mention yg aku nak pergi cari kain nikah...
tapi xjadi nk pergi pn time 2...:(

So..kali ni ayah dah janji jadi nak pergi..tak mau tangguh2 dah..huh..
Sambil tu..family aku nak cari sekali kain untuk raya nanti..dgn kain untuk pakai during my wedding.

Tema kaler baju utk family???
ermm..belum decide lagi...kene lah tunggu esok..hehehe...

Mood:Bersemangat buat kerja...coz sok nak cuti...hahahahaha


2 comments:

Redbloodsnow said...

eh..dlm proses nk kawen gak ke ni yunk? heehe

Aeen said...

yes dear...aeen dalam proses nk kawen gak nie...heheeh..2 yg bz cari barang...beli awal2..senang...hehe