Followers

Tuesday, March 29, 2011

B4 balek kerja...mesti menguyap MAMEE MONSTER dulu...:D


Selamat petang semua..
skg nie tgh xde keje....
menanti waktu utk balek jer...
tp lmbt lg..kul 6.30 baru leh balek..huhu..lmbt kan..

petang2 cmni..selalunye kt opis aku suke mengunyap..
xkire ar tgh bz ke..x bz ke...msti menguyap..
ade timing 2 bile aku leh mgunyap..hehe..
setiap kali sblm kul 6 or 6 ke ats..aku pasti carik bnde yg harus aku mkn...
ape dy ek??
>

>

>

>

>

>

>

>

tadaa...!




*pic from google image..

ini lah makan yg aku slalu menguyap..
MAMEE MONSTER SNEK MI..:D

actually mamee ni mmg sntiase ade kt ofis...
bos aku rajen sgt beli mamee..bg staff dy..
kdg2 2 dy beli 2 pack pn..xsmp smgu abes..hehehe..

paling favourite aku...perisa bbq..
tp perisa ayam pn..ok la...
bos aku mesti beli dua2 skali...:)

kdg2 dlm bungkusan mamee ni ade terselit sticker..
kt opis ni pengumpul setia sticker dr mamee adlh aku..
dlu penoh keliling pc aku stick kan..
bile da tukar pc..aku stick kt tepi2 divider meja aku..

bos aku ckp..mane mamee dy xcepat abes..kalo aku je yg dok abeskan..
heeheh..sbb dy tgk kt meja aku byk koleksi sticker mamee..
so dy igtkan aku yg mkn byk..
padahal yg byk 2 aku dpt dr staff2 yg laen..
dorang xnk..dorang bg kt aku..sbb dorang tau aku kumpul sticker mamee..

tgh update entry ni pn..aku stil tgh menguyap mamee perisa ayam..
krupp..krupp..kruppp..
nyummm...

ok...nk concentrate menguyap mamee..
sambil layan lagu kt youtube...
:)

1 comment:

Anonymous said...

hi

saya ternampak blog u ni bila i search untuk pengumpul stiker mamee monster. ni sbb i sendiri pun sedang banyak kumpul stiker mamee.

tp, saya nak buat koleksi stiker mamee yang ada negara tu punya. nak tanya u minat tukar dengan stiker dengan i ke?

u can contact me at - ckengster@hotmail.com

thnks.