Followers

Friday, February 11, 2011

Tepatnye tekaan aku.....(^,^)

tadi dalam kul 5 lebih trime call dari cik joe...
dy gtau baru nk mkn....
dok bujang xdenye la nk masak sndri..so dy beli je lah kat luar...
kebetulan ade pasar malam dpn umh dy 2 ari ni...dy gtau kat aku yg dy beli Nasi Ayam je...


(bukan gambo sebenar....terliur lak tgk nasi ayam ni....:D)

pas 2 aku ckp la mesti beli 2 bungkus ni...hehehee..dy tny aku balek..cmne aku leh tau???
hellloww..i know u nk kt 5 taun lor..msti la tau citerasa u mcm mane..
lgpn dy ckp..dy tgh lapar nasik...so..kalo nk tau..cik joe ni kalo mkn nasik xckup sepinggan....
sah2 ar bile dy beli 2, xckup sebungkus....:p
then dy swuh aku teka dy beli air ape pulak??
so...aku pn jawab la...msti AIR SOYA...


then the answered is....
100%correct.....yihaaaaa.....
tekejot cik joe...aku jwb semuanye betol..hahahaha
tgk org ar der...wink...
(soya kat atas ni contoh je..tapi lebih kurang same ar...coz cik joe kate dy beli soya bungkus kt pasar malam...hehehe)

ni la namenye pencinta yg setia...ape yg pasangan kite suke mkn n minom pn tau lah..heheheeh...
actually semua perkara ni kene amek tau..ape fav0urite pasangan kite ni...
2 yg wt dy makin sayang.....(*_*)

to cik joe...mkn la byk2 yeh...nant dem0k..pewot pn kedepan lak nant..hahaahahah
pasni kene rajen exercise..kate nk tuff..nk2 lagi da nk kawen ni..kene la control kan...

[cinta hati saye....dye mmg suke n kuat makan...heheeh]

(wiii...aku ckp je org..aku sndri pn x exercise...hahaahahaha.....)






No comments: